Growth marketer til Zetlands vækstteam

Send din ansøgning nu

Growth marketer til Zetlands vækstteam

Zetland søger personen, som har lyst til at nørde brugerrejse, funnels og data, opsætte hypoteser og idéudvikle på tiltag, som kan gøre det endnu mere smidigt at blive Zetland-medlem

Full-time · København

Om Zetland

Zetland er i rivende udvikling. Vi er et levende dagligt medie på både lyd og skrift, som man kan finde i sin browser eller den app, man har med i lommen hvor end man bevæger sig hen.

Vores forretning står stærkt, i særdeleshed efter en nyligt afsluttet ambassadørkampagne, hvor vi fik hele 6.560 betalende medlemmer på blot fire uger.

Dén udvikling er båret af nysgerrighed på vores medlemmer og et løfte om at udvikle et produkt, som bedst muligt understøtter vores journalistik i at sprede vigtig viden, nysgerrige samtaler og rum for fordybelse i en verden, der trænger vildt til dét.

Men vi skal ikke stå stille af den grund. Og der kommer du ind.

Som en del af Zetlands nyligt oprettede vækstteam lander du i et tværfagligt hold bestående af en designer, en community manager, en projektleder, en dataanalytiker og en produktchef (og lige om lidt: en growth engineer).

Hold Vækst har i samarbejde med både redaktion og det digitale hold ansvaret for at eksperimentere og videreudvikle Zetlands vækstmotor, så vi bliver ved med at være et produkt, den danske befolkning har lyst til både at prøve af og betale for.

Vi har et erklæret mål om at undgå silodannelse, så du vil også få art directors, journalister, officemanagere, eventkoordinatorer og kommunikationsfolk som kolleger. Hver dag klokken 12 spiser vi frokost sammen, hele virksomheden.

Zetland holder til på Njalsgade på Islands Brygge. Holdet er på kontoret de fleste dage om ugen, og du skal regne med som minimum at skulle være på kontoret tre dage om ugen. Foretrækker du hjemmearbejde ud over det, så er det selvfølgelig muligt.

Om det, vi laver

Vi synes, at Zetland er bedst, når journalistik, design og teknologi mødes. Når vi leverer et produkt, som hjælper vores medlemmer i deres dagligdag – og når oplevelsen ovenikøbet er skruet sammen på en måde, så man kan mærke, at menneskene bag har lagt kræfter og kærlighed i. Du kan læse mere om vores principper lige her.

Om rollen

Som growth marketer får du det primære ansvar for at kende brugerrejsen fra det første besøg på Zetland til man bliver medlem (og måske endda anbefaler os videre?).

Du kommer til at arbejde tæt med vores dataanalytiker for at opsætte hypoteser, med produktchef og designer om at lave produktforbedringer og med udviklere om at bygge eksperimenter.

Du får ansvaret sammen med produktchefen for at opsætte en strategi for digitale annoncer og få samarbejdet med vores annoncebureau til at køre smidigt – ligesom du kommer til at have hånd i hanke med, at vi altid bruger pengene de steder, det bedst kan betale sig.

Desuden kommer du til at arbejde tæt med redaktionen om, hvordan vi bedst muligt griber de potentielle medlemmer, som hører om os fra de historier, vi fortæller på sociale medier.

Vi støtter hinanden, og her er plads til at lære. De eneste dumme spørgsmål er dem, der ikke bliver stillet. Du kan læse meget mere om vores arbejdskultur lige her.

Om dig

Du er motiveret af at prøve nye tiltag af. Når de lykkes, fejrer du det med holdet omkring dig. Når de fejler, tager du det med oprejst pande og lærer af dine fejl.

Vi forestiller os, at du kan have mange baggrunde. Det kan være, at universitetsuddannet, men du kunne lige så godt komme fra en anden uddannelse eller ingen overhovedet. Det kan være, du er tidligere startup-founder og ved et og andet om, hvad det kræver at vokse en forretning den vej igennem. Det kan være, du tidligere har designet digitale produkter og har lært dine brugerrejse-lektier den vej igennem. Det kan også være, at du kommer fra en marketingbaggrund, og har lyst til at prøve kræfter med at arbejde dedikeret med én forretning.

Du har en forståelse og nysgerrighed på data, og hvordan man kan bruge den, og du har værktøjskasse fuld af idéer til, hvad man gør, hvis der er lidt for mange bump på vores potentielle medlemmers vej ind i Zetlands produkt.

Du synes, at journalistik er vigtigt. Hvis du interesserer dig for samfundet, leverer vi til gengæld den sjoveste og mest meningsfulde arbejdsplads, du kan forestille dig. Fuld fart frem mod at give nysgerrige mennesker det overblik, de drømmer om, i en verden fuld af støj.

Dine kvaliteter på dag ét:

  • Du kan ramme jorden i løb: Du kan tage ansvar og sætte en retning for vores vækstindsatser.
  • Du har et stærkt fagligt fundament.
  • Du modtager og giver feedback på en konstruktiv måde.
  • Du er nysgerrig på nye måder at gøre tingene på.
  • Du tager ansvar for dit arbejde og følger det til dørs.

Vi forsøger i videst muligt omfang at ansætte forskellige mennesker, hvad angår for eksempel køn, hudfarve, klassebaggrund, politiske holdninger, religion, fødested og temperament. Så vi opfordrer enhver interesseret til at søge løs. Også selvom du ikke kan sætte hak i alle boksene endnu.  

Opstart og løn

Vi interviewer kandidater løbende, så send din ansøgning snarest muligt. Vi er fair med vores løn, har ordentlige vilkår og ved, hvad gode folk er værd.

Hvis du har spørgsmål, så tøv ikke med at ringe eller skrive til produktchef, Sebastian Winther, på +45 3113 6654 eller sebastian@zetland.dk.


Zetland på Instagram